Onze missie en kernwaarden

Missie en kernwaarden
Clear Channel versterkt merken door mensen te inspireren en te motiveren met krachtige out-of-home campagnes, ontstaan uit een bijzonder flexibele benadering van creativiteit en planning.

Clear Channel hanteert vijf kernwaarden.

1. Fulfilling Promises
Clear Channel is een betrouwbare partner, die trots is op haar opgebouwde reputatie in het leveren van producten en diensten. Door het continu nastreven van de hoogste kwaliteit zijn onze betrokken medewerkers resultaatgericht en gefocust op het behalen van het hoogste rendement voor onze relaties.

2. Flexibility
Clear Channel ziet in dat een ‘one size fits all’ benadering zelden het beste resultaat voor haar relaties biedt. De focus ligt op het leveren van op maat gemaakte campagnes, die gebaseerd zijn op doelgroep segmentatie en creatieve flexibiliteit. Nieuwe ontwikkelingen en samenwerkingsverbanden maximaliseren daarnaast de mogelijkheden van media-investeringen in het out-of-home segment.

3. Freedom
Clear Channel erkent lokale culturen en de ondernemersgeest van haar medewerkers, relaties en partners. Het benutten van ideeën die tot groei voor deze partijen leiden wordt gestimuleerd. Wij zijn een bedrijf dat bestaat uit lokale ondernemingen met ieder een eigen ontstaansgeschiedenis.

4. Forward Thinking
Clear Channel breidt voortdurend haar medianetwerk uit en maakt wereldwijd gebruik van de nieuwste technologieën. Onze langetermijninvestering in onderzoek geeft continu inzicht in de effectiviteit van buitenreclame. De toekomst inspireert ons in het bijdragen aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

5. And we do it ... Fast

Twitter - Follow Us!

twitter_icon
Nieuwsbrief
Deze website maakt gebruik van cookies
Accepteer Accepteer niet
Nieuwsbrief