Whitepaper: Over hoe je Gen Z activeert met jouw campagne

 

Met ons Education Media Network weten we Gen Z als geen ander te bereiken. Namelijk op de plek waar ze wekelijks heel wat uurtjes doorbrengen: op school! Uit het kwantitieve onderzoek onder ruim 600 jongeren tussen de 12 en 24 jaar, dat we uitvoerden met Youngworks, weten we hoe Gen Z zich gedraagt op school. Hoe vaak ze er zijn, wat ze er doen naast les volgen, hoe ze zich bewegen, etc. Maar we wilden graag nóg meer weten van deze doelgroep.

Met ons jongerenpanel onderzochten we daarom hoe jij als adverteerder jongeren nog beter kan raken met jouw communicatie. Want hoe kun je jongeren activeren, wat vinden jongeren van campagnes met QR-codes, Snapcodes en AR, wat spreekt aan en wat niet? Om daarachter te komen legden we jongeren diverse (digitale) reclame-uitingen voor. Ook vroegen we naar hun perceptie en gedrag rondom reclameposters en digitale reclameschermen.

 

Dit leverde interessante insights op die je terug kunt lezen in onze Whitepaper ‘Jongerenpanel: Over hoe je Gen Z activeert met jouw campagne’.

 

>> Klik op de Whitepaper om deze full screen te bekijken en eventueel te downloaden 

 

Meer weten over deze whitepaper of ons Jongerenpanel?

Graag duiken we met jou in de wereld van Gen Z! Want om Gen Z te bereiken, moet je weten wat ze doen, wat ze denken en welke keuzes ze maken. Vragen? Neem gerust contact op!

T: (0)85 – 017 00 70
E: marketing@clearchannel.nl

Vragen? Neem direct contact op

Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl