Clear Channel breidt digitaal netwerk uit met 1.290 digitale schermen Basic-Fit

Clear Channel gaat een strategische samenwerking aan met Basic-Fit. De digitale schermen binnen Basic-Fit sportclubs worden per 1 oktober van dit jaar toegevoegd aan het digitale portfolio van Clear  Channel. Het gaat om 1.290 schermen verdeeld over 215 clubs. Het digitale portfolio van Clear Channel bestaat met deze toevoeging uit meer dan 1.600 digitale schermen.

Sinds 1 januari 2019 biedt Basic-Fit merken de kans om via digitale schermen in de clubs te communiceren met jonge en sportieve consumenten. Ongeveer 60% van de bezoekers is tussen de 17 en 35 jaar oud. De schermen zijn daarom een perfect communicatiemiddel om deze doelgroep te bereiken. Aangezien de schermen hangen op high traffic locaties binnen de clubs, kunnen deze niet gemist worden. “De samenwerking met Clear Channel past binnen onze internationale groeiambities en zal ervoor zorgen dat ons netwerk nog toegankelijker wordt voor adverteerders.”, aldus Odine van den Broeke, Advertising & Partnership Manager Basic-Fit.

 

“Door de toevoeging van de Basic-Fit schermen aan ons digitale portfolio, hebben we in één klap een landelijk dekkend digitaal netwerk. Dit maakt ons niet alleen op analoog, maar ook op digitaal vlak de grootste speler op substantieel formaat. Op alle Basic-Fit schermen is full-motion content toegestaan. Een groot voordeel en iets dat past bij twee veel geziene doelgroepen in de Basic-Fit clubs: Generation Z en Millenials. De Gen Z doelgroep bereiken we ook met ons Education Media Live netwerk en sluit hiermee naadloos aan op deze nieuwe propositie.”, aldus Wierish Debipersad, Commercial Director Clear Channel Nederland.