Clear Channel sluit partnership met drie goede doelen
“Als landelijke speler vinden we het belangrijk om wat terug te doen voor de maatschappij. We hebben ruim 19.000 objecten in 333 gemeenten, waardoor onze partners zichtbaar kunnen zijn in heel Nederland”, aldus Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. De gekozen doelen zetten zich alle drie in om kinderen even niet aan hun ziekte of beperking te laten denken. Van Kasterop vervolgt: “Neem bijvoorbeeld de Esther Vergeer Foundation die het voor kinderen met een lichamelijke beperking mogelijk maakt om ‘gewoon’ te sporten op een ‘gewone’ vereniging. Als je ziet hoe sport in onze samenleving leeft, bijvoorbeeld nu tijdens de Olympische Winterspelen en hier bij het ABN AMRO World Tennis Tournament, is het een waardevol doel”.
Media-exposure
Het tweede doel is Cliniclowns. “Fantastisch om de campagne tegen te komen door heel Nederland. We zijn echt heel blij dat Clear Channel ons op deze manier steunt. CliniClowns kan haar werk doen dankzij donateurs, sponsors en vrijwilligers. En die moeten ons dan wel in het vizier hebben. Deze mooie exposure in abri’s helpt daarbij!” aldus Ilja van Alten Coördinator communicatie bij CliniClowns. Make-A-Wish is het derde doel dat op exposure kan rekenen. Make-A-Wish vervult de wens van kinderen van 3 tot 18 jaar met een levensdreigende ziekte om daarmee een ervaring van kracht en blijdschap te creëren.