Karvan Cévitam limonade stroomt over straat

De nieuwe limonadesmaken van Karvan Cévitam vallen op in het Nederlandse straatbeeld deze week. Om hun Signature Blends te positioneren koos Karvan Cévitam onder andere voor een landelijke outdoor campagne bij Clear Channel. Deze campagne bestaat uit een mix van OOH, DOOH én een spectacular in de vorm van een enorme limonadefles.

De 3D limonadefles van 1.70 meter is op een reclamepaneel gemonteerd in het centrum van Utrecht.  De nieuwe limonadesmaak met munt en limoen stroomt uit de fles, over het paneel, de straat op. Het 3D effect van de fles zorgt ervoor dat de campagne extra opvalt in het straatbeeld.

Ruud van Heijst, Sr. Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz
De inzet van OOH draagt sterk bij aan het doel om merkbekendheid te realiseren en via de felgekleurde proposities proberen we een beetje kleur toe te voegen aan het huidige straatbeeld. De unieke special doet daar nog een schepje bovenop.

Landelijk bereik en activatie

Naast de spectacular bestaat de campagne uit 1.500 analoge OOH vakken om landelijk bereik te genereren en uit DOOH in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch om activatie te stimuleren. “Deze omni-channel campagne stimuleert de merkbekendheid en trial voor de dit jaar geïntroduceerde Signature Blends van Karvan Cévitam. Deze productrange bestaat uit vier smaakcombinaties van fruit en botanische ingrediënten, welke met (bruis)water gemixt kunnen worden maar ook zeer geschikt zijn voor een feestelijk mocktailrecept om het thuis tóch een beetje leuker te maken.”

 

“De inzet van OOH draagt sterk bij aan het doel om merkbekendheid te realiseren en via de felgekleurde proposities proberen we een beetje kleur toe te voegen aan het huidige straatbeeld. De unieke special doet daar nog een schepje bovenop. Hopelijk loopt het water daardoor niet enkel tot op de grond, maar ook door de mond van voorbijgangers, waardoor ze niet kunnen wachten om onze Signature Blends te gaan proberen”, aldus Ruud van Heijst, Sr. Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz.

 

Deze OOH campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Publicis Groupe (Vivaki / Starcom), KraftHeinz, Vice Virtue en Clear Channel Nederland.