Een foto van de brand movie

Nieuwe Clear Channel Brandmovie 2023

Het was tijd voor een verse start in het nieuwe jaar en dit doen we met een nieuwe brandmovie. De video is, net als de vorige brandmovie, gecreëerd in samenwerking met contentbureau Yune, dit keer onder leiding van regisseur Yim Brakel, senior producer Marlon van der Strigt en cinematograaf Bas Bakhuis. De video bestaat uit 3 verhaallijnen die door elkaar heen lopen en waarbij (D)OOH centraal staat.

Het doel van de video was om het complete analoge en digitale netwerk van Clear Channel in beeld te brengen verspreid door heel Nederland, zowel indoor als outdoor. De focus moest hierbij liggen op de omvang, maar ook zeker op de diversiteit van het netwerk en dit op een stoere en snelle manier weergegeven.

Het concept van de video is dat we in elke verhaallijn een personage volgen die geraakt wordt door een (digitaal) scherm vanuit ons netwerk. De personages worden door de uitingen geïnspireerd en beseffen wat echt belangrijk is; tijd besteden met geliefden, op jezelf vertrouwen en net dat laatste beetje geven of liefde vinden.

Regisseur Yim Brakel:

“Met deze video willen we ons vooral richten op de impact die een scherm kan hebben, door middel van storytelling. Dat is hoe wij deze brandfilm naar een hoger niveau willen tillen en het wow-effect willen creëren.”

Wat ons betreft heeft deze brandmovie het gewenste wow-effect en we zijn dan ook trots op het eindresultaat.

 

Bekijk de Brandmovie op de homepage van onze website of via Vimeo