5x inspiratie

We kunnen niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk creatie is in outdoor. Ook al heb je een hoog bereik en de beste objecten middenin de doelgroep; je hebt ook een dosis creativiteit nodig om je boodschap over te brengen. Daarom delen we 5 gave cases met je!

 

Draw Ketchup

Canada

 

Ketchup-merk Heinz laat zien écht marktleider te zijn door wereldwijd mensen de opdracht te geven ’teken Ketchup’. Het resultaat was onder andere te zien in outdoor: het straatbeeld hing vol met getekende bottles van Heinz.

 

Bekijk de casevideo

 


 

 

McDonald’s reflections

New-Zeeland

 

Wereldwijd nummer 1 outdoor adverteerder McDonald’s bedacht een creatieve inhaker op Digital Out of Home rondom oud en nieuw feesten in New-Zeeland, waar ze Covid aardig buiten de deur hebben gehouden. In de nachtelijke uurtjes geven de reflecties van McDonald’s je een goede suggestie wat je na het feesten wil doen…

 


 

 

Clean your phone

Finland

 

Uit studies blijkt dat het coronavirus wel tot 4 weken kan overleven op het scherm van je smartphone, aldus gezondheidsorganisatie Terveystalo. Daarom bouwden ze reclamezuilen om,  waarin je met behulp van UV-licht je smartphone in 15 seconden heel gemakkelijk kon laten reinigen.

 

Bekijk de casevideo

 


 

 

Een bankrekening voor iedereen

UK

 

Wat als je enige schuilplaats een bushokje is? Met die boodschap startte HSBC in december 2020 een campagne in outdoor. De campagne kon op social media op veel sympathie rekenen.

 


 

 

All I want for 2021

Meerdere landen

 

Aan het einde van 2020 haakte Pepsi op een creatieve manier in met ‘All I Want For Christmas Is 2021’. Hoewel 2021 nog niet hoopvol begon, zal 2021 een jaar worden waarin we allemaal weer meer vrijheden krijgen en alleen nog maar méér buiten willen zijn!