Abri in Utrecht daagt je uit fit te blijven

Aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven. Aan een abri zijn twee lachspiegels bevestigd. Eén die dikker maakt en één die juist dunner maakt. De lachspiegels en de boodschap ‘Be fit, go for it’ triggeren voorbijgangers om in shape blijven.

Naast de lachspiegels is de abri voorzien van een scan en shop code, waardoor men direct sportkleding kan bestellen. Deze campagne is een samenwerking tussen INTERSPORT, Xclusive International en Clear Channel.

Juist in een tijd waarbij sporten een uitdaging is, is het goed om fit te blijven en te blijven bewegen. Daarom hebben de genoemde partijen, samen met INTERSPORT franchisenemer Twinsport, de handen ineen geslagen om op een openbare plek voorbijgangers te motiveren. Naast de scan en shop code maak je ook kans op € 500,- shoptegoed, door een foto van jezelf te delen voor de lachspiegel.

 

Mitchel Dijkstra, Marketing & Communicatie Coördinator bij INTERSPORT

INTERSPORT zit in het hart van sport. Wij inspireren, verbinden en bieden service aan alle sporters. Dit concept draagt bij aan ons doel om sporten en shoppen leuker te maken voor de consument. De sociale interactie, de winactie en de scan & shop functionaliteit zorgen ervoor dat wij ook in deze tijd iedereen enthousiasmeren, motiveren en voorzien van het juiste product om gezond en fit te blijven”