Laad je smartphone op bij de Coca-Cola Energy abri
Ineke Borsje, brand manager bij Coca-Cola Nederland
Coca-Cola Energy is de enige energiedrank met Coca-Cola smaak en bevat cafeïne, vitamines B en guarana-extract. Het drankje staat voor positieve energie en is verkrijgbaar in 4 varianten: Coca-Cola Energy, Coca-Cola Energy No Sugar, Coca-Cola Energy Cherry en Coca-Cola Energy Cherry No Sugar. “We willen met Coca-Cola Energy de 20+ consument voorzien van positieve energie tijdens het werken, studeren of onderweg naar een nieuwe bestemming. We zijn erg blij met deze creatieve campagne-uiting, waarbij je je smartphone kunt opladen terwijl je staat de wachten op de bus”
Naast de volledig gebrande abri, worden ook de digitale schermen in Utrecht ingezet om dit drankje te boosten, waarbij Coca-Cola Energy no sugar de hoofdrol speelt. Deze inzet is onderdeel van een grotere campagne om de naamsbekendheid te vergroten, waarbij het merk in maart onder andere met een commercial op televisie te zien was. De (D)OOH campagne is tot stand gekomen in samenwerking met UM/Rapport, Coca-Cola Nederland en Clear Channel.
Met de OOH special is rekening gehouden met de huidige corona-maatregelen. Zo is er ook naast de oplader een hand sanitizer geplaatst als extra hygiëne maatregel.