Tempo-Team campagne - close-up game

Level Up met Tempo-Team

Is gamen goed voor je? Yesss, vooral als het om je werk gaat! Dat is het uitgangspunt van de nieuwe Tempo-Team campagne, gericht op jongeren. De ‘Level UP je werkplezier’ campagne van Tempo-Team kwam op ROC Amsterdam tot leven, doordat een digital scherm was omgebouwd tot game console.

Met gamen ontwikkel je vaardigheden die superhandig zijn op je werk. En deze boodschap overbrengen? Dat doe je met een game! Op het ROC Amsterdam was een digitaal scherm voor 2 weken lang (van 11 t/m 26 november) omgebouwd tot game console. Daarnaast draaide er een landelijke campagne op middelbare scholen, mbo’s, hbo’s en universiteiten binnen het scholennetwerk, door heel het land. Leerlingen en studenten konden de gloednieuwe Tempo-Team game online en op de game console spelen en maakten kans op mooie prijzen.

Deze campagne kwam tot stand in samenwerking met Tempo-Team, Wavemaker en GroupM.

 

digitaal scherm als game console Tempo-Team campagne op ROC Amsterdam Tempo-Team campagne - close-up

Tempo-Team campagne - close-up game Tempo-Team campagne landelijk op (D)OOH Tempo-Team campagne op ROC Amsterdam

Klik op een afbeelding om te vergroten