Maggi special met eetstokjes boven reclameobject

Maggi verleidt met opvallende OOH-campagne

MAGGI, onderdeel van Nestlé, lanceerde hun nieuwe Saucy Noodles met een opvallende OOH-campagne. Op 20 strategische locaties door heel Nederland trokken creatieve 2D-panelen de aandacht. De panelen toonden een hand met eetstokjes, speels boven het scherm geplaatst, waardoor het leek alsof de noodles rechtstreeks uit de advertentie werden gepakt.

Deze campagne werd binnen 100 meter van supermarkten geplaatst, ideaal om consumenten te bereiken die op weg zijn om boodschappen te doen. De boodschap? Saucy Noodles zijn snel, makkelijk en perfect voor een drukke avond!

Met deze campagne wist Nestlé niet alleen visuele impact te maken, maar ook de eetlust van voorbijgangers op te wekken. Want zeg nou zelf: wie kan zo’n heerlijke, dampende kom noodles weerstaan?

Deze campagne kwam tot stand in samenwerking met Nestlé, Mindshare en GroupM Nexus.

 

Maggi OOH reclame met eetstokjes Maggi OOH reclame met eetstokjes

Klik op een afbeelding om te vergroten