Case Sony Music Entertainment

Digital billboarding geeft album release SCREAM lading

Op 29 september werd het album SCREAM van Michael Jackson gereleased. Het album is digitaal verkrijgbaar via o.a. Spotify en iTunes. Vanaf 27 oktober is het album ook fysiek verkrijgbaar, zowel op CD als op glow-in-the-dark vinyl.

Digitaal netwerk

Om de album release onder de aandacht te brengen werden bij Clear Channel de Double Digital langs de A5 in Amsterdam, de Triple Digital langs de A16 in Rotterdam, The Diamond langs de A12 in Waddinxveen, het Digital Inner City netwerk in parkings in Amsterdam en abri’s in 100.000+ steden in Nederland ingezet.

Met digital billboarding wisten we voor Michael Jackson opnieuw relevantie te creëren; iets dat voor ons cruciaal was om dit nieuwe MJ project lading te geven.

Frank Bloemen, Head of Catalogue Marketing Sony Music Entertainment Netherlands

De allerbeste tracks

Het album bevat een verzameling van 13 van Michael Jackson’s allerbeste tracks, waaronder Ghosts, Torture, Thriller en Dirty Diana. Daarnaast bevat SCREAM de nieuw gecreëerde bonus track Blood on the Dance Floor X Dangerous.