Gym Live

Clear Channel is per oktober 2021 een samenwerking gestart met Basic-Fit. De digitale schermen binnen Basic-Fit sportclubs zijn daarom toegevoegd aan ons digitale portfolio. Het gaat om zo’n 1.290 schermen verdeeld over ruim 215 clubs. Op alle Basic-Fit schermen is full-motion content toegestaan. Een groot voordeel en iets dat past bij twee veel geziene doelgroepen in de Basic-Fit clubs: Generation Z en Millenials.

 

60% bezoekers = Gen Z of Millenial

Gym Live biedt merken de kans om via digitale schermen in de clubs te communiceren met jonge en sportieve consumenten. Ongeveer 60% van de bezoekers is tussen de 17 en 35 jaar oud. De schermen zijn daarom een perfect communicatiemiddel om onder andere deze doelgroepen te bereiken. Aangezien de schermen hangen op high traffic locaties binnen de clubs, kunnen deze niet gemist worden. Bij binnenkomst hangt altijd één scherm en verdeeld door de club hangen ook nog 5 schermen. Totaal 6 schermen per club dus.

Ruim 9 miljoen contacten per maand

Basic-Fit heeft in Nederland 2 miljoen bezoeken per maand. De 1.290 schermen verdeeld over 215 clubs leveren samen 9 miljoen contacten op per maand. Contacten op club en schermniveau hebben we inzichtelijk op dag en zelfs uur basis, omdat we op basis van de toegangscontrole weten we hoeveel mensen er op een specifiek moment in de club zijn. Ook weten we het geslacht en de leeftijdscategorie van deze bezoekers. Een schat aan interessante data dus om een zo optimaal mogelijke campagne in te kopen.

 

Vragen? Neem direct contact op

Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl