Service Coordinator

Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale displays door heel Nederland.

‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere partners.

Wij zijn zowel een ‘Platform for Brands’ als een ‘Platform for Good’. We verwezenlijken de mediadoelstellingen van onze adverteerders, van brand building tot activatie. Tegelijkertijd zijn we meer dan een media owner en vinden we dat we een verantwoordelijkheid hebben om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij.

Bij ons maak je deel uit van een hecht team, is er ruimte voor individuele groei en ontwikkeling en kijken we uit naar jouw frisse en creatieve ideeën. We werken in een gezellig en informeel team, maar zijn ook een toekomstgericht bedrijf dat het verschil wil maken! Creëer je met ons ‘The future of media in Out of Home’?

 

Over de functie

Ter uitbreiding van het Operations team zijn wij op zoek naar een Service Coördinator. Als Service Coördinator ben je een ervaren administratief medewerker met veel regelwerk. Geen dag is hetzelfde. Je hebt een actieve rol in de kwaliteitsbewaking van het objectenbestand (de objecten zijn o.a. abri’s, vrijstaande reclameobjecten, digitale schermen zowel indoor als outdoor) en je bent het eerste aanspreekpunt van de intake, uitzetten en controle van schademeldingen van onze objecten.

 

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van het objectenbestand. Je zorgt ervoor dat schades van de objecten worden geregistreerd, daarna gerepareerd. De bijbehorende administratie wordt zorgvuldig ingevoerd zodat je op adequate wij de facturencontrole kunt doen. Je hebt veel contact met leveranciers en je behoudt het overzicht van afspraken/bestellingen en voorraad. Enige kennis van Power BI is van belang omdat je hier ook proceseigenaar van bent.

 

Het Operations team

Het Operations team bestaat momenteel uit een Head of Operations, een Project Manager en een Service Coördinator. Dit team houdt zich bezig met inkoop, plaatsingen en onderhoud van onze objecten zoals abri’s en digitale schermen. Er is een nauwe samenwerking met Development team.

 

Dit verwachten we van jou

  • Je hebt minimaal een administratieve/secretariële achtergrond
  • Je werkt vlot met het MS Officepakket en Power BI
  • Je hebt een organiserend vermogen en bent commercieel ingesteld
  • Je bent heel accuraat
  • Je kunt heel zelfstandig werken maar bent ook absoluut een teamplayer
  • Flexibel; je past je gemakkelijk aan in een voortdurend veranderende omgeving en je bent in staat prioriteiten te stellen en deadlines te halen
  • Je kunt je goed uitdrukken zowel in het Nederlands
  • Je hebt affiniteit met financiën (bekend met MS Officepakket)

 

What’s in it for you?

Wij geloven erin dat mensen alles kunnen bereiken wanneer ze van plezier hebben in hun werk. Daarom bieden wij een werkplek waar groei, succes en plezier hand in hand gaan. Wat je kunt verwachten?

  • Natuurlijk een goed salaris, een laptop en een telefoon
  • 28 vakantiedagen per jaar (bij fulltime) en flexibele werktijden
  • Collega’s die werk én gezelligheid prima kunnen combineren
  • Werken binnen een succesvolle en groeiende internationale organisatie
  • Maandelijkse borrels, goede koffie en fruit voor de dagelijkse vitamientjes op kantoor
  • Een bureau met een top uitzicht
  • Gezamenlijke lunch in de Clear Channel Corner

 

Bring you. Shape us.

Nu al zin om te beginnen? Stuur dan z.s.m. je CV en motivatie naar Marinke Winters via werken@clearchannel.nl.

Vragen? Neem direct contact op

Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl