Technical Support
Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt meer dan 60 enthousiaste en gedreven medewerkers. Met 600 digitale en 18.000 niet digitale displays weet Clear Channel 64% van de consumenten te bereiken in Nederland.
‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere partners.
Wij zijn zowel een ‘Platform for Brands’ als een ‘Platform for Good’. We verwezenlijken de mediadoelstellingen van onze adverteerders, van brand building tot activatie. Tegelijkertijd zijn we meer dan een media owner en vinden we dat we een verantwoordelijkheid hebben om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij.
Bij ons maak je deel uit van een hecht team, is er ruimte voor individuele groei en ontwikkeling en kijken we uit naar jouw frisse en creatieve ideeën. We werken in een gezellig en informeel team, maar zijn ook een toekomstgericht bedrijf dat het verschil wil maken! Creëer je met ons ‘The future of media in Out of Home’?
Over de functie?
Ter uitbreiding van het Operations team zijn wij op zoek naar een veelzijdige Technical Support. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het technisch onderhoud, controlewerkzaamheden en inspectie van objecten en het oplossen van storingen aan diverse objecten zoals abri’s, vrijstaande reclameobjecten, digitale schermen zowel indoor als outdoor. Geen dag is hetzelfde. Je hebt een actieve rol in de kwaliteitsbewaking van het objectenbestand en je bent het eerste aanspreekpunt voor de storingen. Je reist het land door om het technisch onderhoud, storingen en reparaties uit te voeren.
Wat ga je doen?
Je houdt je dagelijks bezig met:
- Technische inventarisatie van onze buitenreclame-objecten zoals bijvoorbeeld achterstallig schadeherstel of werkende verlichting
- Oplossen van diverse storingen zoals scrollende panelen of elektra-aansluiting
- Ombouwen van conventionele TL naar Ledverlichting
- Allerlei werkzaamheden aan onze digitale objecten zoals het wisselen van filters, oplossen van storingen (en ook eventueel schadeherstel)
- Assisteren bij het plaatsen/verplaatsen van onze objecten
- Administratieve afhandeling en registratie van bovengenoemde werkzaamheden
Het Operations team?
Het Operations team bestaat uit een Head of Operations, twee Project Managers en twee Service Coordinators. Dit team houdt zich bezig met inkoop, plaatsingen en onderhoud van onze objecten zoals abri’s als digitale schermen. Er is een nauwe samenwerking met de afdeling Development en met externe organisaties.
Dit verwachten we van jou
- Minimaal een afgeronde elektrotechnische opleiding
- Je hebt relevante technische werkervaring en/of een sterke technische affiniteit
- Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van je werk, zodat technische controles en storingen snel en efficiënt worden aangepakt.
- Je kunt heel zelfstandig werken maar je bent ook een teamplayer
- Je bent heel accuraat en georganiseerd
- Flexibel; je past je snel aan in veranderende werkomstandigheden
- Je kunt je goed uitdrukken in het Nederlands.
- Basiskennis van de Engelse taal is een pré
- Je bent woonachtig in de Randstad
What’s in it for you?
Wij geloven erin dat mensen alles kunnen bereiken wanneer ze van plezier hebben in hun werk. Daarom bieden wij een werkplek waar groei, succes en plezier hand in hand gaan. Wat je kunt verwachten?
- Natuurlijk een goed salaris, een laptop en een telefoon
- 28 vakantiedagen per jaar (bij fulltime) en flexibele werktijden
- Collega’s die werk én gezelligheid prima kunnen combineren
- Werken binnen een succesvolle en groeiende internationale organisatie
- Genoeg opleidingsmogelijkheden om je verder te ontwikkelen
- Maandelijkse borrels, goede koffie en fruit voor de dagelijkse vitamientjes op kantoor
- Gezamenlijke sportmiddagen zoals paddelen
Bring you. Shape us.
Nu al zin om te beginnen? Vul dan onderstaand formulier in of mail je telefoonnummer naar werken@clearchannel.nl. Wij nemen dan direct contact met je op.
Solliciteer Direct
Vragen? Neem direct contact op
Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl