Sales Support

Jij komt ons vrijwel elke dag tegen en het wordt nu hoog tijd dat wij jou leren kennen. Wij zijn Clear Channel. Een wereldspeler op het gebied van buitenreclame met vestigingen in 22 landen. Je kent ons ongetwijfeld van bijvoorbeeld de abri’s, of de digitale schermen langs de weg en in winkelstraten. Wij zijn succesvol en groeien hard, dus zijn we op zoek naar jou.

 

WIE ZOEKEN WIJ?

Een meedenker en een aanpakker met een goed gevoel voor communicatie en commercie (en liefst een beetje humor). Jij begrijpt wat onze klanten willen. Daarom denk je met ze mee op basis van mogelijkheden, data en doelgroepen. Je onderhoudt telefonisch en per mail het contact en zorgt ervoor dat de verschillende klantprocessen juist worden verwerkt in het klantinformatiesysteem.  Je levert spontaan altijd net even iets extra’s, ook als het wat drukker is.

 

WAT GA JE DOEN?

Je krijgt vooral heel gevarieerd werk. Geen dag is hetzelfde. Als sales support ben je analytisch, gestructureerd en nauwkeurig. Of het nu gaat om een advies aan een klant, een offerte opstellen, of de administratieve afhandeling van een campagne, jij zorgt dat het feilloos in orde komt.

Jij bent de backbone voor onze organisatie. Dat doe je door:

  • het onderhouden van bestaande klantrelaties en zorgdragen voor de (nieuwe) contactpersonen;
  • ervoor te zorgen dat bestaande en nieuwe klanten op een positieve manier contact hebben met de organisatie;
  • account managers en (potentiële) klanten op tijd te voorzien van alle relevante informatie;
  • opstellen van offertes in overleg met de accountmanagers;
  • een correcte verwerking en verzending van offertes en orders;
  • verwerking van (klant)gegevens in het verkoopinformatiesysteem;
  • bij klanten te informeren of de campagne naar wens is verlopen;
  • de upsell mogelijkheden bij bestaande en nieuwe klanten te onderzoeken en te optimaliseren;
  • aanwezigheid bij evenementen die voor en door klanten worden georganiseerd (soms buiten werktijd).

 

MATCHEN WE?

Jouw huidige collega’s vinden dat je ondernemend bent, makkelijk communiceert en begrijpt wat service en klantvriendelijkheid betekenen. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en je kan veel verantwoordelijkheid aan. Een lekkere dynamische werkomgeving is helemaal jouw ding en je houdt het hoofd koel als het even wat drukker wordt. Je hebt kennis van OOH en weet wat er speelt in de markt.

 

WAT VRAGEN WE?

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare commerciële ervaring in een vergelijkbare functie.
  • MS Office pakket kun je probleemloos mee werken.
  • Je bent inventief en creatief, gestructureerd, nauwkeurig en doelgericht.
  • Je schrijft en spreek goed Nederlands en Engels.

 

WAT KRIJG JE?

  • Natuurlijk een goed salaris.
  • Mogelijkheden voor opleiding en training.
  • Een telefoon en laptop.
  • Thuiswerken in overleg.
  • 28 vakantiedagen per jaar (bij fulltime).
  • Collega’s die werk én gezelligheid prima kunnen combineren.
  • Werken binnen een succesvolle en groeiende internationale organisatie.
  • Het mooiste uitzicht van Hoofddorp, vanuit een nieuw kantoor.

 

Kom je met het OV dan stap je letterlijk voor de deur uit. Een eigen auto parkeer je in de garage  om de hoek. In overleg met je collega’s kun je ’s morgens starten tussen 7.00 uur en 9.30 uur.

 

SOLLICITEREN

Nu al zin om te beginnen? Stuur dan z.s.m. je CV en motivatie naar Marinke Winters via werken@clearchannel.nl. Wil je meer weten over deze functie? Bel dan even: 085 – 017 00 52.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vragen? Neem direct contact op

Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl