City Live Netwerk

Zichtbaar in het centrum van de 4e en 5e stad van Nederland

City Live is hét digitale shoppingnetwerk van Clear Channel met schermen in de 4e en 5e stad van Nederland, maar ook in parkeergarages in grote steden. De schermen bevinden zich middenin en rondom stadscentra en shopping areas. Ideaal om shoppers te bereiken net voor de aankoop. Of dat nu onderweg is naar de aankoop, bij het parkeren van de auto of als ze aan het shoppen zijn. Met het City Live netwerk zorg je ervoor dat jouw merk zichtbaar is op het juiste moment en op de juiste plaats.

 

Utrecht

Utrecht is met 352.941 inwoners de 4e stad van Nederland en daarmee letterlijk het bruisende en kloppende hart van Nederland. Wist je dat de stad Utrecht goed is voor 261.794 banen en dat ruim 55% van de beroepsbevolking hoog is opgeleid? Een terrasje op Neude, shoppen aan de Oude Gracht of in Hoog Catherijne. Met trendy modewinkeltjes, kleine boetiekjes, hippe speciaalzaken maar ook de bekende grote ketens als H&M, Zara, De Bijenkorf en Primark is Utrecht met in totaal 1.765 winkels een shopwalhalla.

City Live Utrecht

In de binnenstad van Utrecht staat een twintigtal digitale schermen: van de drukke hub bij horecaplein Neude tot aan Vredenburg en van de winkelstraat Lange Elisabethstraat tot Oudegracht. Deze LCD schermen vallen direct op in het straatbeeld.

 

City Live XL Utrecht

Langs de drukke toegangswegen van Utrecht vind je City Live XL schermen. Deze 10 schermen van 6,5 m² groot zijn niet te ontwijken als je Utrecht binnen rijdt. Door het grote formaat van de schermen kun je ze van veraf al zien.

Eindhoven

Innovatie is bijna een synoniem geworden voor Eindhoven, de 5e stad van Nederland. Wekelijks bezoeken ruim 400.000 mensen het centrum van Eindhoven vanuit alle windstreken. Wist je dat Eindhoven dé shopping stad van het Zuiden wordt genoemd? Logisch, want je vindt er meer dan 300 winkels die 7 dagen in de week open zijn en zich op korte loopafstand van elkaar bevinden. Van grote modeketens als Bijenkorf, Zara, Primark, C&A en H&M tot boetiekjes in het zuidelijke gedeelte van het centrum.

Uitkijktoren

Een revolutionair, multifunctioneel en interactief informatiesysteem: de CityBeacon. Het bovenste scherm toont advertenties en valt daarom onder het City Live netwerk. Naast het dubbelzijdige LCD-scherm aan de bovenkant bevat de zuil op ooghoogte een touchscreen waarmee je toegang hebt tot interactieve plattegronden met stadsinformatie en evenementen. CityBeacons bieden o.a. gratis Wifi-netwerk, doen milieumetingen (denk aan luchtkwaliteit) en zorgen voor straatverlichting. De LCD-schermen staan werkelijk middenin het centrum tussen het winkelend publiek. Doordat de schermen zich op zo’n 3 meter hoogte bevinden, zie je het scherm altijd, hoe druk het ook is in het innovatieve Eindhoven.

Inner City Live

Met 8,5 miljoen personenauto’s is Nederland een echt autoland. Het vervoersmiddel wordt vaak gebruikt om boodschappen te doen en te shoppen. Wist je dat 44% van alle bezoekers met de auto naar een winkelgebied komt? En dat de automobilist goed is voor 61% van de totale winkelomzet? Parkeergarages zijn dus onmisbaar in de deze shoppinggebieden.

Eén van de laatste schermen voor je gaat shoppen

De schermen van het Inner City Live netwerk bevinden zich voor het merendeel in de top 3 steden, maar ook in Leiden en Enschede. Vaak zo dicht mogelijk bij de in- en uitgang of bij een betaalautomaat. Waarschijnlijk is dit één van de laatste schermen die je ziet voordat je de stad inloopt. Een moment om de richting van de shopper te bepalen en het koopgedrag van de shopper te beïnvloeden.

Vragen? Neem direct contact op

Bel ons: +31 (0)85 017 00 70
Mail ons: vragen@clearchannel.nl