Clear Channel Nederland verlengt contract met Q-Park Nederland

Clear Channel Nederland heeft het contract met Q-Park Nederland na een samenwerking van 15 jaar opnieuw verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 3 jaar en gaat per direct in. Clear Channel exploiteert op dit moment 569 Parkingboards (waarvan 554 analoog en 15 digitaal), verdeeld over circa 100 Q-Park parkeergarages.

De samenwerking met Q-Park Nederland biedt Clear Channel Nederland de mogelijkheid om het parking netwerk de komende jaren nog beter op de kaart te zetten. Onderdeel van de samenwerking is een uitbreiding van het digitale netwerk in Q-Park garages naar minimaal 50 digitale schermen. “Q-Park verwelkomt jaarlijks meer dan 40 miljoen bezoekers verdeeld over honderden parkeergarages en parkeerterreinen in Nederland. Voor onze klanten zijn dit perfecte locaties om hun doelgroep te bereiken. Wij zijn daarom erg blij dat we de samenwerking met Q-Park Nederland opnieuw hebben verlengd.”, aldus Raymond van Kasterop, Commercial Director bij Clear Channel Nederland.

“De samenwerking met Clear Channel Nederland biedt ons niet alleen extra inkomsten, het draagt ook bij aan een kwalitatieve parkeerbeleving. Dankzij het netwerk van Clear Channel Nederland zijn wij in staat hoogwaardige adverteerders aan ons te verbinden”, aldus Mariëlle Velthoven, Head of Sales & Marketing bij Q-Park Nederland.