Digitale Etos campagne Almere

Clear Channel breidt programmatic digital out of home (DOOH) uit via nieuwe samenwerking met Hivestack

Clear Channel Nederland biedt vanaf nu ook programmatic -advertising aan via het supply-side platform Hivestack.

Hivestack is een van ’s werelds grootste, onafhankelijke, programmatic Digital Out-of-Home (DOOH) advertentietechnologie partijen. Het toevoegen van dit platform stelt marketeers in staat om gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren én meten op Clear Channel’s premium inventory.

 

Multi-SSP oplossing

De samenwerking tussen Clear Channel en Hivestack volgt op de reeds bestaande SSP samenwerkingen en Clear Channel LaunchPAD en maakt een multi-SSP oplossing mogelijk, waarbij adverteerders toegang hebben tot een breed scala aan mogelijkheden voor programmatic inkoop. De uitbreiding van het programmatic aanbod biedt nieuwe mogelijkheden voor adverteerders om effectieve en doelgerichte campagnes te creëren en te profiteren van de kracht van programmatic advertising in de snel groeiende Digital Out-of-Home wereld.

Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel Nederland:

“Onze nieuwe samenwerking met Hivestack versterkt ons bestaande programmatic aanbod via Clear Channel LaunchPAD, waardoor zowel nieuwe als bestaande adverteerders op een gebruiksvriendelijke manier toegang krijgen tot onze volledige DOOH-inventory, realtime campagnetracking en op triggers gebaseerde inkoopopties.”

William Brownsdon, Managing Director EMEA Hivestack voegt toe:

“We zijn verheugd de uitbreiding van onze wereldwijde samenwerking met Clear Channel naar Nederland aan te kondigen en ons netwerk van DOOH-inventory in de Benelux uit te breiden. Nederland is een geavanceerde markt in termen van programmatic mogelijkheden en we kijken ernaar uit om zowel lokale als internationale adverteerders aan te sluiten op het indrukwekkende digitale netwerk van Clear Channel Nederland via het Hivestack SSP.”