Jägermeister DOOH-campagne in Utrecht

Brrr… ijskoude DOOH campagnes

Bij ijskoude temperaturen zijn sommige producten extra lekker! Dit was dan ook de reden dat de digital out of home campagnes van zowel Jägermeister als Chocomel uitsluitend op de digitale schermen verschenen wanneer de temperatuur onder de 3 of 2°C zakte. Twee mooie voorbeelden hoe specifieke data triggers ingezet kunnen worden.

Om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden zijn deze DOOH cases via Programmatic ingekocht. Alleen zo bepaal je wanneer en onder welke omstandigheden jouw campagne zichtbaar is. Deze triggers stel je eenvoudig in via jouw Demand-Side-Platform (DSP).

 

Jägermeister DOOH-campagne in Utrecht

Jägermeister’s gerichte Digital Out of Home campagne

 

Bij ijzige temperaturen is er niets beters dan een shot Jägermeister om jezelf te verwarmen. Jägermeister lanceerde een strategisch gerichte digitale out of home (DOOH) campagne. De creatie verscheen alleen op de digitale schermen bij temperaturen onder de 3°C, in het weekend en in grote steden. Op het Clear Channel netwerk was deze campagne zichtbaar in Eindhoven, Tilburg, Gouda, Almere en Utrecht.

 

Chocomel DOOH-campagne in Utrecht

Chocomel: DOOH campagne ‘KOU VAN JOU’

 

Koude temperaturen zijn ook de perfecte tijd voor een grote mok warme Chocomel! De Chocomel campagne verscheen bij temperaturen onder de 2°C in het straatbeeld. Op het Clear Channel netwerk was deze campagne zichtbaar in Utrecht, Gouda, Almere, Eindhoven, Den Bosch, Valkenburg en Tilburg.