Brrr… ijskoude DOOH campagnes
Om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden zijn deze DOOH cases via Programmatic ingekocht. Alleen zo bepaal je wanneer en onder welke omstandigheden jouw campagne zichtbaar is. Deze triggers stel je eenvoudig in via jouw Demand-Side-Platform (DSP).
Jägermeister’s gerichte Digital Out of Home campagne
Bij ijzige temperaturen is er niets beters dan een shot Jägermeister om jezelf te verwarmen. Jägermeister lanceerde een strategisch gerichte digitale out of home (DOOH) campagne. De creatie verscheen alleen op de digitale schermen bij temperaturen onder de 3°C, in het weekend en in grote steden. Op het Clear Channel netwerk was deze campagne zichtbaar in Eindhoven, Tilburg, Gouda, Almere en Utrecht.
Chocomel: DOOH campagne ‘KOU VAN JOU’
Koude temperaturen zijn ook de perfecte tijd voor een grote mok warme Chocomel! De Chocomel campagne verscheen bij temperaturen onder de 2°C in het straatbeeld. Op het Clear Channel netwerk was deze campagne zichtbaar in Utrecht, Gouda, Almere, Eindhoven, Den Bosch, Valkenburg en Tilburg.